Ünlü müzikçi toplu taşımada... Tiflis’i otobüsle gezdi

Ünlü müzikçi toplu taşımada… Tiflis’i otobüsle gezdi

Atasoy, “Bayıldığım bir şey mahallî hayata karışmak. Bu ortada kilo veriyorum yeterli oluyor. Ancak sürücü bana kızdı, niçin inmiyorum diye. Meğerse son duraktaymışım.”

TOPLU TAŞIMADA ÜNLÜ VAR!

Magazin dünyasının ünlü isimleri de trafiğe takılmamak için vakit zaman toplu taşıma araçlarına binerek seyahat ediyor. İşte halkın ortasına karışmaktan çekinmeyen o isimlerden kimileri…

TOPLU TAŞIMADA KONSER

Çeşme’de minibüse binen Mahsun Kırmızıgül, yolculara konser verdi.

Kırmızıgül o anları toplumsal medya hesabından paylaştı.

“Çeşme’de Cumartesi çıkacağım Günay programı öncesinde arkadaşlarımızla yemeğe çıktık. Yemekte alkol almış olan arkadaşımın aracını kullanarak onu meskenine bıraktık. Gecenin o saatinde otele gitmek için taksi aradık, bulamayınca minibüse bindik. Minibüse binince kısa bir şoktan sonra, çok samimi bir ortam gelişti. Beşerler müzik söylememi isteyince, onları kırmadım ve daima birlikte 20 dakikalık unutulmaz anlar yaşadık. Ha bu ortada sürücüye muavinlik de yaptım.”

‘NOSTALJİ OLDU’

Bir müddettir ekranlardan uzak olan ve toplumsal medya paylaşımları ile isminden kelam ettiren Merve Boluğur annesi ile birlikte otobüse bindi. Hacıosman’a giden oyuncu tecrübesini takipçileri ile paylaştı.

“Otobüsteyim. Biraz kalabalık bugün. Beni tanıyanlar da çıktı. Tanımasalar daha hoş olacaktı aslında. Annem de yanımda. Keyif yapıyoruz. Teyzeler iniyorlar. 30 M’deyiz bugün. En son ortaokulda binmiştim. Şuan bana nostalji oldu. ‘Merve Boluğur otobüse bindi, parası mı bitti?’ haberlerini çok merak ediyorum. Otobüste pampalarımda kopuyoruz. Hacıosman’a geldik.”

‘KEYİFLE KULLANIYORUM’

İş insanı Aslı Şen,toplu taşıma aracı metroda çekilen yeni bir görüntüsünü Instagram hesabına yükledi.“Evimin pozisyonu prestijiyle en çok kullandığım toplu taşıma aracı metro” açıklaması yapan Şen, o görüntünün altına şu notu düştü: “Metroya binmem olay olmuş. Valla şahsen çok keyifle kullanıyorum.”

TOPLU TAŞIMA KULLANIYORUM

‘İstanbulkart kullanıyorum. Otobüse ve metroya da biniyorum’ diyen Kaya Çilingiroğlu toplu taşımada çekilen fotoğrafını toplumsal medya hesabında paylaştı.

‘BEN HALKTAN BİRİYİM’

Taksim metrosunda görüntülenen Selda Bağcan Taksim “Niye binmeyeyim? Ben halktan biriyim, halk kadınıyım” dedi.

ZAMANDAN KAZANDIK!

Hande Ataizi ile sevgilisi Dinç Aydoğdu, Ümraniye’de bir halk otobüsünde görüntülendi.

Daha evvel de metrobüste objektife takılan ve trafik meşakkati yaşamamak için sık sık toplu taşımayı kullandığını söyleyen Ataizi, başka yolcuların meraklı bakışlarına aldırmadı.

‘METRO VE OTOBÜS KULLANIYORUM’

Elinde İstanbul Kart’ıyla objektife takılan Müjde Ar, “Toplu taşımayı çok sık kullanıyorum, metro ve otobüslere bununla biniyorum” dedi.

BURADA DA MI BULDUNUZ!

Ahu Yağtu, metro istasyonu içindeki bankamatiğin önünde süreç sırası beklerken objektife yansıdı.

Habercileri görünce gülerek “Burada da mı buldunuz beni” diyen Yağtu, vakit zaman toplu taşıma kullandığını belirtti: “Toplu taşıma kullanmak vakit kazandırıyor.”

‘HAYATI KOLAYLAŞTIRDIM’

Toplu taşıma kullanan ünlüler kervanına Ebru Yaşar da katıldı.

Zamandan tasarruf etmek isteyen Yaşar, soluğu metro istasyonunda aldı.Ebru Yaşar fotoğrafları Instagram sayfasında takipçileri ile paylaştı ve altına şu notu düştü:

“Hayatı kolaylaştırdım ve her yere metroyla gittim… Her şeye yetiştim trafik gerilimi yaşamadım… Yaşasın metro! Toplu taşıma kullanalım.. Trafik mahzuru olmadan, ucuz en değerlisi de vakitten tasarruf”

‘KOKU YORDU’

Manken Didem Soydan, trafiğe takılmamak için toplu taşıma kullandı.

Metroya binen Soydan, yaşadıklarını toplumsal medya hesabında takipçileri ile paylaştı…

“Tabii ki de metro hayat kurtardı. 10 dakikada geldim, trafiğe girmedim. Metro çok hoştu lakin keşke deodorant kullanımı zarurî hale gelse memlekette. Zira koku bayağı bir yordu!”

TRAFİKTEN SIKILDI

İstanbul trafiğinden sıkılan Yavuz Seçkin, devayı toplu taşıma kullanmakta buldu.

Seçkin Marmaray metrosunda çekilen fotoğrafı ‘Ara transfer Üsküdar-Zeytinburnu’ notuyla Instagram’da paylaştı.

NEW YORK METROSUNDAKİ KALİTELİ ANILARIM

Bir devir Amerika’da tatil yapan Duru, metroda çekildiği bir fotoğrafını ‘New York metrosundaki kaliteli anılarım’ notuyla paylaştı.

ZAMANDA YOLCULUK

“Bizimkiler” dizisinde 13 yıl boyuncaAli karakterine hayat veren oyuncu Atılay Uluışık toplu taşıma kartını Instagram hesabında paylaştı.

Uluışık altına: ‘Zamanda seyahat. 30 sene öncesi… Covid yok, pandemi yok, toplu taşıma var. Haydi bakalım, yok mu arttıran?’ iletisini yazdı.